Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spread is the income

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spread is the income

Spread is the income that the forex broker retains for the services he provides us with. What kind of services does the forex broker provide? Why do I need them and why should we spend on spreads? I am trading with AAFX that is offering me the tightest trading spreads in the market. They are providing a spread facility of 0.2 pips. They also have leverage structure of 1:2000 with proper risk management such as scalping and hedging of investments in micro lots etc.

L'aspettativa principale del mio broker è di ottenere una piattaforma di trading sicura. Ecco perché ho cercato con molta attenzione il mio broker TradesFX. Sono i migliori broker di trading regolamentati sul mercato che mi stanno dando una piattaforma di trading sicura al 100%. Anche il loro supporto clienti è eccellente. Sto ottenendo da loro 24/5 supporto clienti multilingue. Hanno il processo di esecuzione più veloce, facile sistema di deposito e prelievo, nessun limite al prelievo di fondi, diversi tipi di supporto commerciale, ampia gamma di strumenti di trading ecc.

Comment

Broker is providing us trading platform to reach the market. but in exchange of trading facilities it will definitely charge some commissions which is considered as source of income for the broker. Spread is considered as one of the major source of income for any broker. However, as a small scale trader I am happy that my broker ForexChief is providing me the chances to trade with narrow spread level.

Comment

Working...
      X